39,0513$% 0.22
44,5496€% 0.49
53,0211£% 0.48
4.187,50%-0,38
3.341,32%-0,48
9.356,04%-1,26
Dünya genelinde olduğu gibi Türkiye’de de reklam gelirleri dijitale kayarken, reklam pastasının büyük kısmını içerik üretmeyen ancak habercilerin ürettikleri içerikleri izinsiz ve bedelsiz şekilde sayfalarında paylaşan platformlar kazanıyor. Bu sebeple TBMM’de hazırlıkları süren Dijital Telif Yasası basın sektörü ve içerik üreticileri için büyük önem taşıyor.
“EMEK HIRSIZLIĞININ ÖNÜNE GEÇİLECEK”
Ulaştırma Bakan Yardımcısı Sayan, INBUSINESS’ın II. Sürdürülebilir Yüzyıl Zirvesi’nde Sabah Gazetesi Ankara Temsilcisi Okan Müderrisoğlu moderatörlüğünde gerçekleşen oturumda hem Dijital Telif Yasası hem de son olarak Milli Güvelik Kurulu (MGK) bildirisine de giren yapay zeka çalışmaları hakkında bilgi verdi. Sayan, Dijital Telif Yasası çalışmaları hakkında şunları kaydetti:
Eceabat’taki orman yangını devam ediyor